Tröt

Jag e så tröt nu så jag börgar garva åt mej själv brukar aldrig vara tröt så har tidigt.. aj men det blir inget plugg i mon ska träffa alce och sofia i mon tror jag.. sofia ringde mej för inet så länge sän hade hänt en sak och som några vet så har jag och sofia varit jätte jätte bra vänner vi va så tajt i ett år men så hände lite saker så brast det mellan oss men vi är vänner än och så men när vi prata så sa hon Vanessa glöm aldrig det jag älskar dej , och det gör mej glad för jag älskar sofia så mycket jag har varit så jävla ledsen så länge för att det brast mellan mej och sofia ! men jag kommer alltid att älska dej sofia och det vet du! ska titta på tv nu ha det bra pussar från Vanessa

 
As dålig bild men det e jag och sofia för typ ett år sen, saknar tiden gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0