kom just in

Hej , idag sluta jag as tidigt så jag väntade på alice efter skolan och så cilla vi ut en litens tund och sän så drog vi hem till henne för hon ska till sofias land så alice skulle hem och fixa massa saker så jag följde med henne och så drog vi till tekniska för alice skulle möta sofia och jag skulle möta perre för vi skulle ha sällskap till stan , och så kom vi in till stan inga va typ där men sän så kom alla så drog vi till nån park och cilla där och sän så kom emil och vi pallade inet vara kvar så vi drog till donken och åt och så kom drog han efter det för han skulle till axelsberg eller nått skit haha , och senare typ vid 6 eller 7 så kom robin in med han kompisar  och så dissa han mej för han skulle hem (damp) haha! men så pallade jag inet vara i stan så jag ringde mollie och fråga om vi kunde ses så träffades vi typ tills nu ! och vi ska ses i mon oxå det blir as roligt för jag har inet varit med mollie på as länge! men aja här kommer lite bilder från idag !

dresscode

 gammal bild hah vet inet va jag gör


Jag och alice haha

Dålig bild men mollie rör sig hella tiden ju!

ha det bra så länge puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0