Hemma

åhh tröt och ont överallt, idag möte jag jacqueline vid kl 11 typ haha hon tvinga upp mej :@ men men så möte jag henne så drog vi till märsta tröf att hämte en sak så åkte vi hem till hennes ex för han hade den saken och så när vi va där så ringde vi på ingen öppna och så ringde vi 100 gånger och så kaste vi sten på fönstret och skrek han namn så satt vi där så kommer hanns låssas pappa och fråga va vi gjorde och vi ba ähh e va han nu hete hemma, han ba jag kan titta och så kommer pappan ner ba han kommer snart så hennes killkompis har inet hört oss när vi har typ skrikit och allt och sän så hade hen inet den saken vi behövde så vi satt och prata och cilla och så kommer hans bror ner och inte nån av dom har hört oss vi fick typ damp! men men så åkte vi till huddinge till jacqlines tjej kompis och han hade saken och så åkte vi runt typ och försökte hitta glöd och till slut så hitta vi det och så gick vi upp till penden och åkte till stockholms södra och så satt vi i tanto och cilla och så kom två andra kompisar vi satt där typ i en halv timme eller nåt och sän så drog vi in till stan och sän drog vi hem jag e död typ haha men har bilder från idag i alla fall!

 På väg till märsta

 tanto

ha det bra pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0