Sista dagen med Evelina

Hellu allihopa :)
Idag har jag varit hela dagen med Evve , först mötte jag upp henne och vi drog till burger king ( som är mycke godare ään donken , faktiskt ) .. och sän drog vi till barken vid zkills och snura på den där saken och jag råka göra illa evelina så hon är typ blåmärke som sitter på knät haha det ser lite roligt ut :P men sän så gick vi runt där och fördröjde tiden för att vi skulle mötta evelinas mamma kl halv 4 vid millers (den ligger vid sangtericsplan) och där finns jätte fina mjukis drssar som evelina har köpt en ilrosa den så så oootroligt fin vill oxå ha en sån hehe men det ser ut som en jusie dres! men sän drog vi till grönan och vi gick in i spel sentret och typ körde sims 3 den va inet så roligt som jag trode men men och vi va där ganska länge och sän drog vi hem till evelina och åt ! och sän så tog vi på oss bikini och tog cycklarna till brunsviken det va jätte skönt att bada! men sän så åkte vi till ica och köpte mjölk och fanta exotic och ostbågar jammii!  men nu sitter vi med eveinas jätte sköna fläkt (vet inet hur det stavas men men) pch titta på mtv ! här kommer lite bilder och dom här bilderna är inet frå idag!! 
kramisar Vanessa


evelina från några dagar sän!

haha jag och evlina för nångra dagar sn :)

jag i storaberiodalbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0