NU BLIR JAG JÄTTE SUR!

åååå asså det måste vara nåt problem emd min data det går inet att ladda upp bilder jag är så otroligt sur har lust att göra sönder nåt typ haha ! men men jag har får låten svenne banan på huvet det är jätte jobbigt oxå! men idag va jag på grönan först en jätte kort stund och sän så träffade vi på julie och hennes kompis när vi va vid bussarna och så kommer jussefin som jag inet har träffat på typ 1 år eller nåt och hon va med henne killkompis men så skulle alla på samma buss och asså det det va så himla varmt jag höll på att smäla av där det bara ran! men josefins kill kompisar hade vatten med sig som tur va ( fråga mej inet varför han hadde det men men det va ju bra att han hade det!) men sän hoppa vid en staion tidigare för att vi inet pallade med värmen i bussen! så gick vi till tc och jag tog tåget mot ropsten för att jag skulle träffa öline en litsne stund och sän så drog vi hem! men den här dan har varit otroligt varm haha! men ha det göt
 Kramar Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0